Pan, Shovel

!

CAM J GRIND/BIGTWIN 48-69

24276
Andrews "J-nokka" mieto katunokka-akseli enemmän tehoa koko kierrosalueella,sopii Panhead ja Shovelhead 1948-1969.

CAM J GRIND/BGTWIN 70-E77

24277
Andrews "J-nokka" mieto katunokka-akseli enemmän tehoa koko kierrosalueella,sopii Shovelhead 1970-1977.

CAM J GRIND/BGTWIN L77-84

24278
Andrews "J-nokka" mieto katunokka-akseli enemmän tehoa koko kierrosalueella,sopii Shovelhead 1977-1984.

CAM F GRIND/BIGTWIN 48-69

24282
Andrews "F-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Panhead ja Shovelhead 1948-1969.

CAM F GRIND/BGTWIN 70-E77

24283
Andrews "F-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1970-1977.

CAM F GRIND/BGTWIN L77-84

24284
Andrews "F-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1977-1984 poislukien 1980-1981 mallit.

CAM A2 GRIND 74" 48-69

24250
Andrews "A-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Panhead ja Shovelhead 1948-1969.

CAM A2 GRIND 74" 70-77

24251
Andrews "A-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1970-1977.

ANDREWS CAM, A2 GRIND/.450 INCH LIFT

503445
Andrews "A2-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii  Shovelhead 1977-1984 poislukien 1980-1981 mallit.

CAM B2 GRIND 74" L77-84

24255
Andrews "B-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii 74" ja 80" sekä strokerit  Shovelhead 1977-1984.Venttiilijousilautaset vaihdettava #24295 tai #24296 asennuksen helpottamiseksi.

AB GRIND CAM.BIG TWIN 1948-69

24157
Andrews "AB-nokka" A-nokan imu ja pitempi pako jolloin moottori käy viileämpänä. Enemmän tehoa  yläkierrosalueella,sopii  Panhead ja Shovelhead 1948-1969.Toimii hydraulisilla nostajilla.

AB GRIND CAM.BIG TWIN 1970-77

24158
Andrews "AB-nokka" A-nokan imu ja pitempi pako jolloin moottori käy viileämpänä. Enemmän tehoa  yläkierrosalueella,sopii  Shovelhead 1970-1977.Toimii hydraylisilla nostimilla.

AB GRIND CAM.BIG TWIN 1978-84

24159
Andrews "AB-nokka" A-nokan imu ja pitempi pako jolloin moottori käy viileämpänä. Enemmän tehoa  yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1977-1984 poislukien 1980-1981 mallit.Toimii Hydraylisillä nostimilla.

CAM BH GRIND/BGTWIN 48-69

24285
Andrews "BH-nokka" (B-nokka hydraulisille nostajille)Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii 74" ja 80" sekä strokerit Panhead ja Shovelhead 1948-1969.

CAM BH GRIND/BGTWN L77-84

24287
Andrews "B-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii 74" ja 80" sekä strokerit  Shovelhead 1977-1984.Venttiilijousilautaset vaihdettava 1980-1981 malleihin #24295 tai #24296 asennuksen helpottamiseksi

CAM-#7 GRIND-BIG TWIN 1970-E77

24331
Andrews "#6-nokka" kireämpi versio B-nokasta Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella (2500-6500 kierrosta/min),sopii 84" ja 88" Shovelhead 1970-1977.

CAM 1 GRIND/BIGTWIN 48-69

24288
Andrews "#1-nokka" samantyyppinen kuin "A-nokka" mutta matalapuristeisille männille. Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Panhead ja Shovelhead 1948-1969.

CAM 1 GRIND/BGTWIN 70-E77

24289
Andrews "#1-nokka" samantyyppinen kuin "A-nokka" mutta matalapuristeisille männille. Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1970-1977.

CAM 1 GRIND/BGTWIN L77-84

24290
Andrews "#1-nokka" samantyyppinen kuin "A-nokka" mutta matalapuristeisille männille. Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii Shovelhead 1977-ä1984.

CAM 1 GRIND/BGTWIN L77-84

24290
Andrews "#2-nokka" matalapuristeisilla männillä varustettuihin samantyyppinen kuin "B-nokka" Katu/kisa enemmän tehoa keski ja yläkierrosalueella,sopii 74" ja 80"  Shovelhead 1977-1984.

S&S 561 CAM

503562
S&S nokka-akseli Evolution moottoriin mikä antaa hyvän keskialueen tehon moottorista. Suositellaan mäntien puristusuhdetta 11:1 kun 80" cid, 10:1 kun 96" cid ja 98" cid ja suuremmat 9.5:1. Evolassa venttiili aukeaa 0.560" ja aukioloaika on 252° imu ja 256°  pakopuolella.

S&S CAM (514)

Tarjoushinta !!!
503571
S&S nokka-akseli Shovelhead moottoriin mikä antaa hyvän keskialueen tehon moottorista. Suositellaan mäntien puristusuhdetta 8:1 - 9:1 moottoreissa 80"cid -96"cid. Venttiilin nosto 0.412" ja aukioloaika 246/246 in/ex. Sopii L77-84 malleihin. Myös vanhempiin Shoveleihin jos vaihdat hammaspyörän vanhempaan profiiliin. Vain mekaanisille nostimille.